вівторок, 27 листопада 2012 р.

Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити та обдумати питання оцінювання учнів в проекті, а саме переваги формуючого оцінювання з точки зору супроводу учнів у процесі засвоєння ними знань. На мою думку, формуюче оцінювання є більш привабливою формою як з позиції учня, так й з позиції самого вчителя, однак достатньо важкою. Але, якщо брати до уваги обрану мною тему навчального проекту та вікову категорію, то саме формуюче оцінювання допоможе створити процес спілкування та взаємодії з учнями більш довірливим та ефективним.

Створено ряд документів для оцінювання учнів в проектній діяльності.

Створено мультимедійну учнівську презентацію.

Немає коментарів:

Дописати коментар